Please Stand Up and Move

Capture

Klant : De Belgische Cardiologische Liga
Jaar : 2021
Actie : Please Stand Up and Move

Media relations 

MaGnetik ondersteunde de Belgische Cardiologische Liga om een ​​maximum zichtbaarheid te creëren rond de # PleaseStandUp & Move-campagne. Een bewustmakingscampagne om Belgen te motiveren om op te staan ​​en actie te ondernemen tegen een zittende levensstijl.

De basis van de campagne was de website: https://www.liguecardioliga.be/please-stand-up-and-move-calendar-2021-nl/ met verschillende sportieve uitdagingen voor een periode van 10 dagen. Deze campagne werd ontwikkeld door cardiologen en had tot doel alle Belgen te motiveren om in het dagelijks leven meer te bewegen om de zittende levensstijl te bestrijden, vooral in deze periode van covid-19, lockdown en telewerken. De perscampagne heeft in een week tijd bijna het dubbel aantal aanmeldingen van bedrijven en particulieren gegenereerd, waarbij 104 bedrijven en bijna 60.000 deelnemers werden bereikt. Een record!

We mogen zeggen dat de perscampagne een groot succes was, meer dan 40 media spraken over de campagne, waaronder tv-zenders als VTM, RTBF, RTL en LN24.

PUBMediqualityVTMNieuwsblad