Lancering Bepanthen Wondgel 4 in 1
Klant : Bepanthen
Jaar : 2021
Actie : Lancering Bepanthen Wondgel 4 in 1
Contentcreatie – Influencer marketing
Ter gelegenheid van de lancering van Bepanthen Wondgel 4 in 1, een parabenenvrij product dat infecties voorkomt en helpt bij de behandeling van bepaalde kleine verwondingen zoals schrammen, kleine brandwonden en/of zonnebrand, zette MaGnetik een grootschalige influencer marketingcampagne op poten. Aangezien dit product als een medisch hulpmiddel wordt beschouwd, vereiste de campagne het opstellen van strikte regels voor de ontwikkeling van de medische inhoud en voor geneesmiddelenbewaking.
We werkten samen met een EHBO-expert om mama’s en papa’s tips en advies te geven over hoe om te gaan met kleine “pijntjes”.
We maakten video’s met onze experte en mama influencers, we ontwikkelden ook een EHBO-kit die we breder verspreidden.
We richtten ons ook op fietsers met een campagne op de Nederlandstalige Knooppunter-website, hun nieuwsbrief en hun verschillende sociale netwerken.
Deze campagne bereikte meer dan 1.200.000 mensen in de productdoelgroep in België